Gomen!

Jag vet inte hur många gånger jag har haft det som rubrik efter att ha varit inaktiv. Men nu tänkte jag skriva lite. Igår så spelade jag och tre andra tjejer i min klass in en film som är till bilden. Vi gjorde en skräckis. Jag fick vara den äckliga tjejen som dödar dig efter att man kallar mig. Ni vet som i Svara Madame(stavning?). Det var jätte kul. Ska se om man kan få tag på en bild av mig. Det blev jätte bra! :) Började på en ny serie i veckan också. "Neo Angelique Abyss". Den är jätte bra. Blir helt lycklig. Läst ut en bok idag också. "Förlorad Ängel", det var en helt grym bok. Rekommenderar den starkt. Läs "Fallen Ängel" före bara, det är en serie. ;) Nu blev det ett inlägg. Kram!


Kommentarer
Postat av: frida blad

De två böckerna har jag läst! ^w^

Superbra böcker :D Hoppas det kommer en tredje ;)

Postat av: Madde

Har också läst dom böckerna! :D Sjukt bra är dom :) Det finns ju en tredje, fast på engelska. Den heter "Crescendo", och jag har även den ;) Har inte läst den dock. ^^

2012-03-26 @ 19:09:04
URL: http://befun.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0