Glömde

Här är en bild på mig från när jag spelar teater. Jag hade tänkt lägga upp den på halloween men jag glömde bort den så ni får den nu.


Vi spelade nightmare before christmas baserad på tim burtons film. ;) Om ni inte har sett den är det ett måste. En jätte bra film ;)
A skeleton-like figure wearing a suit stands on a curled cliff, in front of a yellow full moon. Below him are hills with jack-o-lantern pumpkins. On a mountain is written the title, "Tim Burton's The Nightmare Before Christmas".


Kommentarer
Postat av: Madde

Ahh, jag har inte sett den, men jag vill så gärna göra det >.< Blir galen!!!

2011-11-25 @ 18:06:43
URL: http://befun.blogg.se/
Postat av: frida

Jag har sett den! ;)

Den e suuperbra ^^

Snygg bild btw på dig


Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0