Japansk musik

Moshi moshi.
 


Jag har skaffat en otrolig kärlek för japansk musik. Det jag hör i animen fick mig inspirerad och nu lyssnar jag på en jagpansk musik kanal! Det är jätte bra. Även om man inte förstår någonting så tycker jag ändå om dom. Det känns som budskapet i låtarna kommer fram. Det är jätte härligt. Här kommer tre låtar från anime serier och länken till radio kanlen.

Full moon wo sagashite: New Future

Sailor Moon Stars: Nagareboshi He

Mermaid Melody: Beatiful Wish

Radio Kanalen Det finns vissa bra låtar, men man tycker ju inte om allt så det är klart att det finns dåliga låtar som spelas också.


Sayōnara!♥

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0