Ohayō!

Moshi Moshi!

Idag tänkte jag börja lägga upp änu en serie. Den är väldigt populär men jag tror Sailor Moon är populärare. Var lugn jag kommer lägga ut tio avsnitt av Sailor Moon sen får ni själv avgöra om ni vill fortsätta titta eller inte. Den här serien är den andra jag nånsin såg. Det var först när jag börja med den här serien jag förstog att det det jag titta på var anime. Den heter Tokyo Mew Mew. Den finns på engelska men jag tycker än en gång att den engelka dubningen inte uppnår mina krav. Aja det är ert beslut så här har ni Mew Mew Power. Jag kommer läga upp Tokyo Mew Mew, men om ni vill se Mew Mew Power kan ni göra det på youtube (finns ej på animefreak) själva.

Mänsklig form


efter förvandling


Sayōnara!♥

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0