^.^

Hej allihopa! Hoppas ni har en bra sommar 2011! Jag har det bra, solar badar typ varje dag, inte mycket som händer på dagarna. Jag har lånat min mammas mans iPad så jag kan tyvärr inte läga upp några bilder idag. Sorry. Men, jag bor ju i en lägenhet som tillhör ett lägenhets komplex med ca 6-7 lägenhets hus. I en (av typ jättemånga) lägenheter på två jätte snygga och söta norska pojkar. Problemet är att dom är ca 16 år och jag är ju bara 14 år. Dom skulle inte bli intreserade av mig. Sen i någon annan lägenhet bor två engelska killar som är typ 12-13 år som har stirrat på mig idag. Först var det lite roligt men efter ett tag ble det bara jobbigt och det roliga är ju att även om dom inte fattar något av vad jag säger förstår jag ju varenda ord som dom säger men det verkade inte dom riktigt fatta. ;p Jag blev däremot lite smickrad. ^^ Aja jag kommer dagdröma om mina sjukt snygga anime killar tills jag hittar någon jag faller för. Det är ju typ omöjligt att INTE bli kär i anime killar om man tittar på det. Hihi. Just det, jag har ju skrivit tidsinställda inlägg och det första kom idag. Dom kommer dycka upp varje torsdag runt 12 tills jag kommer hem. Som sagt hoppas ni har en helt fantastik sommar och lever livet just nu. ^.^ KRAM!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jävla snuskiga pojkar. Ska jävla klå upp dom om dom gör något. Med min Shugo Chara!... som jag inte har!

Åh, sommar utan dig är tråkigt. Lever på som vanligt just nu. Taggar inför Umeå nästa vecka. Spela fotboll är liksom det bästa som finns förutom anime. Har sett en massa Shugo Chara idag. Det är verkligen überbra!!!!!!! Är snart på avsnitt 33! Hohoho... undrar vad för smaskiga grejer jag kommer hitta där >;3

Såg avsnitt 29 idag bl.a. Utau äcklar mig. Att hon hänger på ikuto sådär när dom är släkt. Blä! Önskar att Amu bara tog saken i egna händer och erkände sin kärlek för ikuto osv osv.

Fast personligen, så tycker jag att du och jag skulle få dela på honom ^^

Hoho!

Nu ska jag se på tv!

Puss och kram till den enda personen i Sverige som jag känner, som gillar anime lika mycket som jag gör, som är helt underbar!

2011-07-21 @ 21:53:05
URL: http://befun.blogg.se/
Postat av: Madde

P.S

Suki yo!

D.S

2011-07-27 @ 14:20:58
URL: http://befun.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0