Jullov och lill-julafton!

Hej, idag fick jag jullov! Så himla skönt. Tre veckor utan skola och plugg. Senare är det lill-julafton för mig också. Jag ska fira jul hos min mammi i år, så vi ska ha lill-julafton med pappi idag. ♥ Jag älskar julmys och jul-stämningen. Sen efter vi har haft julmys så kommer den tjocka släckten på pappas sida hit för att ha en middag. :) Jag älskar min släckt men vi är några stycken. ;)



Pappas sida:
Tre kusinar och desar två föräldra plus deras hund. Farmor, Farfar och min bonus Farmor. Min halv farbror (pappa och han har olika mammor) och hans flickvän. Och sen har vi mig, Hugo och pappa.  

Mammas sida:
Två kusiner och deras föräldrar. Mormor och morfar. Mig, Hugo, mamma och mammas man. Mammas man har en syster plus hennes man, mamma och hans mormor. Han har en pappa men vi träffar inte honom ofta.

Vi är inte så sjukt många men jag älskar hela bunten.♥



Hatsune Miku; Jingle Bells


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0