Idag har man lyckats slå in alla julklappar jag handlat än så länge. Känns bra. Jag funderar på att köpa något litet kawaii åt Neko-san men jag tror hon får det senare i så fall när jag inte har slut på pengar ;) Förlåt för att jag har varit så inaktiv och inte skrivigt så mycket dom senaste dagarna. GOMEN! Men gissa vad??? På förra franska provet fick jag F, på det jag gjorde i torsdags fick jag B!!! Asså jag är sjukt stolt över mig själv! :P Man kanske inte får säga så. Och ännu en shock är att jag har lyckats hålla mitt rum rent den här veckan än så länge. :D Jag har varit en duktig flicka innan jul. Haha.

Puss på er mina kawaii tenshi-sans!



Kommentarer
Postat av: Madde

That is awesome, Inu-san! <3 Haha, evil teacher! :S

Ska också köpa något kawaii till dig, men jag måste bara komma på något. Gillar du att dricka té?

2011-12-15 @ 09:58:11
URL: http://befun.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0