Facit!

Moshi moshi! Jag har internet igen så nu kommer ni få facitet till Gissa Serie! Så här kommer det!
P.S. Klicka på bilderna ;)

nr1
Princess Tutu


Morning Grace

nr2
Magical Girl Lyrical Nanoha


Innocent Starter

nr3
Mamotte Lollipop


Poppin' Heart wa Hitotsu Dake

nr4
Kamikaze Kaitou Jeanne


Piece of Love

nr5
D.N.Angel


True Light

nr6
Wedding Peach


Tror den heter Make a Wish, men jag kunde inte få det bekräftat

nr7
Chobits


Let me be with you

extra:
Still Doll



Still Doll av Kanon Wakeshime

Och nu till vinnaren! Ett stort grattis till Furida no ha (Frida)! Hon hade 4/7 och hon gissade rätt på den extra! Jag säger ett stort grattis till dig!!! Om ni vill att jag gör något sånt här igen säg till bara. ;) Jag fick till baka mitt internet igår men jag hade ingen tid till att blogga. Hoppas ni har en bra helg!


Glitter TextGenerator

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0