Kamichama Karin




 

Den handlar om:

Karin Hanazono är föräldralös och som bor med sina släktingar. Hennes liv har aldrig varit lätt, hennes studier är inte bra, hon är inte den bästa i idrott och tekniskt sett hon är olycklig. Lämnad med bara en ring som ett minne från hennes bortgångna mor, förändrats plötslig sig hennes liv, när hon sörjer hennes döda husdjur katt, Shii-chan. Den natten mötter hon en märklig pojke, Kazune Kujyou. Efter den händelsen, upplevelser hon flera mystiska incidenter som snart ledde henne att få reda på att hon är en liten gudinna.

 

Personlig åsikt:

Serien var väldigt gullig, men inte kanske jätte bra. Det finns bätre serier tyvärr. När den slutade kända man att den inte riktigt var klar. I mangan har det kommit ut en andra säsong som heter Kamichama Karin Chu. Den verkar bätre och jag hade tänkt läsa den om jag orkar. ;) Jag vet inte om jag skulle rekomendera serien, men je den gärna en chans, som sagt den är faktiskt väldigt gullig. ^^

 

Den inehåller:

Genre: action, comedy, drama, magic, romance
Episode:
26
Länkar: Animecrazy.net, GoodAnime.net,
Språk: Japanska med eng sub

Betyg:

Trailer:



Jätte dålig trailer men det var svårt att hitta en över huvudtaget. ;P

KRAM!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0