I ♥ Sesshomaru



Efter att ha börjat se seiren en tredje gång (bara dom bra avsnitten) så har jag börjat älskar Sesshomaru. Han ser jävligt bra ut, han är cool och han låtsas att inte bry sig om saker (t.ex, Rin). Jag tänkte lägga ut mitt favo avsnitt med honom och en helt underbart komisk video jag hitta. Jag skratta åt deet sjukt länge, men jag kan ha ganska dålig humor så inga höga förväntningar på humor videon.


Mitt favo avsnitt. Det kommer från The Final Act(episode 9) så ni behöver inte titta om ni inte är klara med första delen av serien.


 

Min dåliga humor. Haha ^^

 

KRAM♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Sesshomaru är också min favoritgubbe i Inuyasha ;)

Han är fett cool!

2011-06-15 @ 14:35:53
URL: http://befun.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0