City

Moshi Moshi!

Idag var jag i stan och köpte ett par ur fina skor. Dom är svarta och har öppen tå. Ska ha dom på nyårs afton. ;) Sen köpte jag lösnaglar och pulver gelatin. gelatinet ska jag ha till att göra "pore strips", kan inte vad det heter på svenska. På fredag åker vi till skåne för att fira nyår. Det ska bli roligt. Jag gillar verkligen alla skåne kompisar. :) Jag är det älsta barnet där men alla tjejer är max två år yngre så det gör inget. Det är lite tråkigare för Hugo, för alla killar är typ minst tre år yngre och väldigt omogna. Haha men det ska bli kul ändå. :) Kramisarna!!!


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0