3. Dina kompisar

Jag är ju lite av en ensam varg med det betyder inte att jag inte har kompisar. ;) Jag har några stycken i skolan, några från teatern, en från min dans, några från skåne och några som är barn till mina föräldras kompisar. Sedan har vi självklart Neko-san som jag träffade över internet.

Jag och Madde har faktiskt aldrig träffas, men jag hoppas att vi kommer det inom en snar framtid. :)

Dom kompisarna nere i skåne kanske jag träffar runt en gång om året om inte mindre.

Dom från skolan är väll mina närmaste (plus neko-san) eftersom jag går i skolan med dom. Jag är däremot inte så mycket med folk efter skolan. En riktig tråkmåns jag är. :P Men jag gillar dom väldigt mycket. ♥

Sedan träffar jag ju bara mina föräldras kompisars barn typ under middagar och sånt där.
Dom från teatern ser jag en gån i vecka under en och en halv timme. Också självklart hon från dansen.

Fast jag är bara med folk om det ska vara så (typ skola eller aktivitet/vara i skåne). Jag gör inte mycket själv för att vara social. När jag tänker efter är det ju super korkat egentligen.
Men, men, sådan är jag och jag är alltid nöjd med den jag är. Det är det som gör en speciel ju. ;) Fast man kan ju alltid klaga lite. ;P

Haha, jag längst till vänster... Nä, när jag faktiskt är med folk är jag väll som hon i mitten eller den blonda. Beror på vem jag är med. ;)

KRAM!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0