Alla ♥ dag

Hej, förlåt för min låga uppdatering, jag har ju fyllt år, haft prov och idag är det ju alla hjärtans dag. :) Har ni haft något alla hjärtans dag mysigt för er idag? Själv har man bakat en äppelpaj åt sin familj. :) Gött!

Sedan fylde jag ju år i helgen. Är nu 15år! Massa myndigheter, straffmyndig, byxmyndig, man får köra eu-moppe och kanske den största... Cykla utan hjälm. ;P Haha. Jag fick en affich på Sailor Moon, en vägkallender med en anime serie vars namn jag inte vet (kommer be er om hjälp senare), en tiding från japan om anime, OHHC på dvd, prinsessan mononoke, smink, tröja, skor och en POLAROID KAMERA! Jag som har önskat mig en i evighater och nu har jag en äntligen. Är väldigt kär i den. ^^

Hoppas ni har en bra alla <3 dag och jag önskar er en fortsatt alla <3 dag! KRAMISARNA!



Kommentarer
Postat av: Madde

Gud, vad fina presenter! :D Hoppas att du hade en bra födelsedag! Kramisar/ Kuroneko-san! <3

2012-02-15 @ 17:03:08
URL: http://befun.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0