Sommarlov

Hej, har sommarlov nu. Fick det i torsdags. Har spenderat dagen med Disney filmer och anime. Måste bara säga har man inte sett Kobato så har man missat något. Det är nog den finaste serien ever!

Jag är verkligen så utråkad!!! Har ingenting att göra, jo jag har en massa att göra men ingenting jag vill göra. Skulle verkligen vilja åka till Japan nu. Att få uppleva en dag i deras kultur vore som en dröm! Jag vill mest besöka Tokyo och Kyoto. Tokyo för att det är ju oko men jag vill även besöka Kyoto och se nogrant hur deras kultur är! Det ska vara väll bevat och en mysig plats. :)

Har ni några spännade sommar planer?
KRAM!


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0