Jaha?

Vad ska man skriva om idag. Mitt liv just nu är inte så interessant. Vad ska man hitta på?

Visst skulle det vara underbart att kunna spela ett instrument? Jag skulle vilja kunna spela piano, harpa eller tvärflöjt. Piano för att det är sååååå underbart. Jag älskar verkligen piano! Harpa för attndet är ett så mangefikt instrument i säg och låter vackert som en bonus. Och flöjt är för att det låter så vacket och är lätt transporterat.

Jag är ju så nördig så jag tänker mig att om jag skulle ha turen att hamna i min drömvärld vill jag kunna ha med mig något som gör mig unik. Då är flöjten så praktisk. ;)
Haha, värsta  nörden. Men det är jag stolt över. ;P

Finns det något dröm instrument som du skull vilja kunna spela, eller spelar du det redan? Tell me.



KRAM!




Kommentarer
Postat av: XxSayonarax

Jag skulle också vela spela piano! >w<

Fast dock så är inte jag så jätte mega musikalisk så det skulle nog ta några hundra år innan jag lärt mig spela >_>

2012-01-15 @ 20:57:53
URL: http://lovemangaforever.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0