15. En person/kändis du vill träffa

Självklart vill jag träffa Madde. Vi känner varandra så bra trots att vi aldrig har träffat. :(

Sedan har vi K-pop banden Girl's Generation och Boyfriend och den den japanska cellospelerskan Kanon Wateshima. Hon är sångerskan i Still Doll. ;)

Sedan har jag väll någon amerikansk kändis jag vill träffa. Kan inte komma på någon just nu dock. Jo! Tyra Banks. Hon verkar så härlig. :)

Ska sova nu. Första dagen i skolan för i år. Har varit sjuk dom tre första dagarna. Men nu ska jag får en god natts sömn och gå till skolan imorgon. Längtar faktiskt lite. ;P Var länge sedan jag träffa alla. :)


KRAM!

 


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0