1. Berätta om dig själv

Jag heter Lovisa Lindroth och är 14 år. Jag bor i Stockholm och går i en vanlig skola, 8:an.

Jag går på dans och teater. När jag är hemma sitter jag oftas framför datorn och kollar på anime eller gör något annat. Jag kan vara ganska associal ibland.

Jag älskar att sjunga, dansa, rita, kolla på anime och att läsa. Jag älskar att kolla på mig själv i spegeln, utan en spegel typ dör jag.
Det har ingenting med att jag tycker om mig själv, utan att jag gillar att ha koll på hur jag ser ut.

Jag älskar Americas next top model och jag skulle dö om jag fick vara med i programet.

Jag vill bli inredningsakitekt och flytta till Japan.

Uppdatering:

Någonting ni kanske inte vet är att jag är en riktigt girly tjej. Inte sådär att jag älskar rosa och enhörnigar, utan att jag gillar att se bra ut, fixa hår, shoppa, smink och smycken. Ni vet sådana gejer. Kanske är därför jag gillar min spegel ;P Jag skulle aldrig kunna leva utan klackskor. Det är typ min främsta accessoar, fast jag har bara åtta par, anväder bara fem av dom. Kanske inte är så bara, men ändå. ;D Nu vet ni det också. :)



Då var första utmaningen klar. :) Kram!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0