Pluggar

Hej hej, nu sitter jag är och pluggar engelska. Det är ganska lätt, jag är faktiskt ganska bra på engelska förutom när det gäller att skriva... Haha jag suger verkligen. Ni kanske har märkt att jag har desingnat om lite. Jag tyckte att den föra bakgrunden(även om den var söt) var lite för mycket och jag blev faktiskt ganska distraherad när jag läste. Sen så var min förra header ganska enkel och tråkig. Jag är mycker mer nöjd med min nya. ;)


Jag känner mig så som hon ser ut, trött med andra ord...


.hack//sign opening

Glitter TextGenerator


Kommentarer
Postat av: Madde

Designen blev jättefin :)

2011-09-15 @ 22:50:24
URL: http://befun.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0