Kräftskiva

Tjenare! Snart ska jag gå på kräfskiva hos min farfar. Det är släkten från pappas sida som kommer. Vi brukar bli ganska många känns det som. Han har alltid en kräftskiva och en påskmiddag. Jag håller på att göra mig i ordning just nu. ;) Tidigare idag har jag jobbat för mamma genom att stoppa massa afficher i kartonger. Mamma och någon snubbe gör afficher som dom säljer. Ni hittar afficherna HÄR. Jag tycker dom är jätte fina. Så jag och min lillebror har paketerat 200 afficher var som sedan ska skickas iväg till någon som har köpt en affich. ;) Det tog ett tag, ca 3,5 timme kanske. Aja det var värt det, vi får ju betalt. ;)







Glitter TextGenerator

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0