9/11





Hej, idag är det 10 år sendan World Trade Center blev attakerat och förstört. Jag tänker på alla människor som dog den dagen och på alla som hjälpte till. Det här var en fruktansvärd hädelse och jag hoppas att det inte händer något idag i New York. När det här hände var jag 4 år och tyckte att det bara var något dålig nyhet som tog mina föräldras uppmärksamhet troligen, ärligt talat kommer jag inte ihåg någonting från den dagen. Det är först nu, jag verkligen fattar vilken fruktansvärd ändelse det var och vad svårt det måste vara för alla i New York. Jag var vid Ground Zero i April och det var faktiskt ganska jobbigt att tänka på alla människor som var i byggnaderna den dagen. Ush, vi hoppas inerligt att någont liknade aldrig händer igen.

Första krashen

 

Andra krashen

DEt gick inte att bäda in videon när det södra tornet rasar. Klicka HÄR för att se videon.

 

 

Det norra tronet rasar.

 

 


När jag var där
Glitter TextGenerator

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0