Vampire Knight


Den handlar om:
Yuki Cross tidigaste minne är att bli attackerad av en vampyr och räddad av Kaname Kuran, också en vampyr. Tio år senare går Yuki och en vampyr jägare, Zero Kiryu, i Cross Academy som skolans väktare som skyddar "Dag klassen" och "Natt klassen" från varandra för att hålla vampyrer hemligt. Berättelsen följer Yukis upptäckt om att hennes barndomsvän, Zero, har tillbringat de senaste fyra åren att försöka bekämpa sin omvandling till en vampyr, och han har slutligen gett efter. Yuki kämpar för att hjälpa Zero bekämpa hans blodtörst och för att återvinna sin egen förlorade minnen, medan hon misstänker att Kaname vet mer än han säger.

Personlig Åsikt:
En ortroligt bra serie för den som gillar vampyrer och lite goth. Jag verkligen älskade serien och blev helt besatt av vampyrer, blod och nu har jag en evig kärlek för huggtänder. ^^ Jag rekomenderar serien starkt till alla där ute! Den inehåller lite av min typ av komedi (med andra ord, ganska torr humor), kärlek tillsammans med den här blod törstiga delen av alla vamprer! I LOVE IT!

Den inehåller:
Genre: Mystery, Drama, Romantik, Shoujo, Vampyr, Övernaturligt
Episode: 13 plus en andra säsong Vampire Knight Guilty
Länkar: AnimeFreak.tv, Animecrazy.net, GoodAnime.net
Språk: Jap med eng sub
Betyg:

Trailer:




KRAM!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0