Quiz time!


01. Namn:  Lovisa 

02. Ålder: 14
03. Vart bor du: Liiiiiiidingö (Lidingö)
04. Bor tillsammans med: Mamma, pappa och Hugo (Min lillebrorder^^)

05. Husdjur: Fågel Linus. (Hona)

06. Färg på ditt hus: Det ena blått och det andra svart vitt

07. När är du född: 12 Februari
08. Klass: 8:an
09. Vilket år tar du studenten: 2016 är det väll?
10. Något jobb: Just nu nej, vill sitta branvakt ;)
11. När gick du upp i morse: 06:38
12. När ska du sova: runt 01:30 kanske
13. Duschat idag: Igår kväll
14. Kramat någon idag: Japp ;)

15. Pussat någon idag: Nepp
16. Vad har du ätit idag: Pannkakor och vofflor + snaks
17. Dagens klädsel: Svarta byxor, orange tröja och en svart väst?

18. Dagens smink: Mascara
19. Dagens sötnos: me! haha nä men ingen idag faktiskt
20. Dagens roligaste: Vella! :D

21. Har du många vänner: Hyffsat

22. Hur många har du kysst: Zero
23. Vem kramade du senast: Lisa^^
24. Vem saknar du: Neko-san! <3

25. Hur många har varit otrogna mot dig: Jag har aldrig varit ihop med någon så inget otroget. ;)

27. Har du pojk-/flickvän: Nepp, lever singel livet! ;P

28. Vem pratade du med i telefon senast: Pappi 
29. Vad fick du senast för sms: Det har inte du med att göra :P


FAVORIT:

31. Film: Min granne Totoro <3

32. Låt: Dance with the devil av Breaking Benjamin.

33. Mat: Köööööött! Det är det bästa som finns!

34. Dryck: bra fråga, har ingen anning
35. Färg: mörk turkos
36. Tv-serie: Lätt! InuYasha!!! ^.^

37. Stad: Tokyo ^^
38. Land: Japan <333
39. Ämne i skolan: Matte, hemkunskap och syslöjd

40. Tv program: Americas next top model!!!

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Min käraste vän
42. Personen du pussade: None of your business ;P
43. Gången du spydde: dagen innan julafton föra året...
44. Gången du grät: någon gång senaste månaden i alla fall
45. Pizzan du åt: två veckor sedan

46. Gången du var i Göteborg: Never been there.

47. Gången du var Stockholm: Bor här ;)

48. Gången du duschade: igår kväll
49. Gången du sov: inatt

50. Personen som såg dig gråta: pappa

 

 

THIS OR THAT

51. Svart eller vitt: Svart och vitt
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Det beror på.

54. Tvspel eller datorspel: data-spel
55. Singel eller upptagen: singel
56. Pussas eller kramas: Kramas! Mysiga kramar^^
57. Lunarstorm eller helgoneller Playahead: Inget av de.
58. Ragga eller bli uppraggad: Vet inte, det går som det går när det väll händer ;)
59. Big Brother eller Paradise Hotel: inget av det.
60. Har du svart hår eller blondt: Jag är då en blondie! :3

61. Har du blåa ögon eller bruna: Typ blåa.

62. Choklad eller lakrits: båda smakar blä

63. Göteborg eller Stockholm: stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: högerhänt
65. Coca cola eller fanta: fanta

66. Pizza eller kebab: pizza alla gånger ;D
67. Randigt eller prickigt: Jag är mer av en prick.
68. Älska eller älskas: I prefer both ;)
69. Leva eller dö: Leva! Det är inte bara du som förlorar något på att dö...


ANTAL:
70. Personer du älskar: Mina nära och kära<3

71. Personer du hatar: Hitler kanske?
72. Pojk-/flickvänner du haft: Räknas en kille jag var ihop med i tvåan på skoj? Annars zero :/
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: stupid question

74. Glassar du ätit på en dag: runt 3-5 kanske??
75. Nämn en festival du vill gå på: ingen än så länge

76. Gånger du haft minnesluckor: 1

77. Gånger du varit hög: 0 som i noll

78. Personer du saknar just nu: 3 plus 2 hundar. En av hundarna är död den andra är inte min...
79. Gånger ditt hjärta brustit: Av kärlek: 0. Av känslor: Ett numer jag glömmt.

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Ingen...
81. Träffade du senast: Pappa och hans kompisar

82. Sjöng du senast för: fem minuter sen kanske ;)

83. Hade du senast en fb-konversation med: Konversationer via facebook=noll

84. Spelade du tvspel med senast: Spelar inte, men senast med min lilleborsa kanske?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: jadu, en sån finns det ingen

86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Han som gjorde min Kenshin illa nu senast. Avslöjar däremot inget mer
87. Förtjänar att dö: alla förtjänar att leva, men inte alla ska leva fritt

88. Är söt: Du vet att du är söt^^
89. Vill du sova med inatt: Mig själv. :P

 

VAD:
90. Gör dig glad: Anime framför allt, annars är det ju det som inte är dåligt

91. Gör dig ledsen: Det som inte är så bra då då ;)

92. Vill du helst göra nu: Se på anime.
93. Önskar du att du slapp göra: vet inte :)

94. Vill du ha nu: En som är för mig och bara mig. Han kommer troligen aldrig...

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Polaroid kamera

96. Längtar du till: Jullov (har höstlov nu :P)

97. Tycker du om dina betyg: Ok

98. Ångrar du i ditt liv: Jadu, den svarar jag inte på
99. Är det bästa som hänt dig: Att jag är jag :)
100. Hur mycket är klockan: 01:00:55


Tog listan ifrån min lilla Madde. ^^ Jag hade ganska tråkigt ;)

KRAM!
Trackback
RSS 2.0