Ni får...

...ursäkta min fantastiskt låga uppdatering den här helgen. Jag har varit helt fast vid Rurouin Kenshin. Det är sååååå bra! Jag bara älskar det! Plus han har en av mina favo grejer, ett samurai svärd! Asså fatta att få leva i gamla Japan. Det är vad jag vill mest av allt. Leva mitt bland svärd, kimonos och ingen teknologi. Jag vill så gärna leva så! Asså som dom i serierna som har det hysat bra då då. Hehe. ;) Jag ska faktiskt ge er det första avsnittet av denna helt överbara (bätre än underbara) serien! Den verkar kanske inte så bra i början. Men jag ber er, lita på mig. ^.^
Puss & Kram!


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0