Hm...

Hej, jag kom på en ska när jag läste ett inlägg i min söta Neko-san's blogg. Jag bloggar ju knappt! Jag lägger upp massa bilder och videos men jag skriver inte så mycket. Så jag undrar vad vill ni läsa? Jag kommer själv klart fortsätta med mina anime resentioner men vad mer vill ni ha? Jag kan göra dagens outfit om ni vill (bara om ni vill) eller så kan jag skriva om döden, vad som helst! Säg till bara, ni kan alltid kommentera "skulle du kunna blogga om..." Jag vill att du som läser det här inlägget ska skriva en kommentar och berätta vad du vill läsa om. Om jag inte får minst tre kommentarer vet jag att ingen tycker det här var så interessant.


Kommentarer
Postat av: Madde

Skriv om vad som helst! Allt det du skriver är roligt att läsa om! :D

Jag vill att du ser på Kuroshitsuji! För den animen äger! :3

2011-10-06 @ 18:39:30
URL: http://befun.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0