Blah blah blah

Jag sitter här vid min data och kollar på två serier samtidigt. Rurouni Kenshin och Ao no Exorcist. Huvudpersonen i Ao no Exorcist är sååå het!!! Han har hugtänder och ett svärd. Kanske låter konstigt men jag tänder lite på hugtänder, klor och svärd! Och det hela handlar om demoner och sånt! Jag ÄLSKAR det! I helgen ska jag på en anime grej inne i stan. Det verkar skita kul! Dom ska vissa dom första Sailor Moon avsnitten på svenska, det var liksom år sedan jag såg på det. Jag var väll mellan 3-5 år och så kollade jag på Sailor Moon på morgornarna på kanal 5. Vilka minnen! Jag ritade lite idag under svenskan (det blev långtråkigt) och resultatet lev ganska bra. Jag är väldigt nöjd. Vad har jag gjort efter skolan då? Jag har kollat på Top Model (vill bli modell men jag vet inte om jag har vad som krävs), sedan på Prodjekt Runway (älskar att se kläderna dom gör!) och sist men inte minst So you think you can dance (I LOVE DANCE!). Hoppas ni har haft en bra skoldag/efter skolan. KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Fuskigt. Här i stan är det då minsann aldrig nå roliga grejer :P

2011-10-07 @ 15:34:23
URL: http://befun.blogg.se/
Postat av: XxSayonarax

Har funderat ett tag på att börja titta på Ao no Exorcist, är den bra så att du rekommenderar den elr... xP

2011-10-08 @ 12:10:48
URL: http://lovemangaforever.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0