Skåne

Hej, idag bär det av mot skåne. Åtta timmars bilresa ner till Malmö. Det känns lite segt för jag hatar att åka bil. Aja. Jag vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga under tiden jag är där, men jag lovar i alla fall två inlägg. ;) Så det blir nog ingen anime där nere. :( Jag får försöka överleva ändå. :P Vi ska åka till Danmark över en dag när vi är där och så ska vi kolla på bio nån kväll och ha allmänt mysigt. Vi bor i en av mina föräldrars kompisars lägenhet. Vi kommer tillbaka på söndag kväll. Så vi hörs väll då ifall det inte finns något nätverk.





KRAM!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker det är härligt att åka bil. Då kan man bara drömma sig bort och tänka på en massa onödiga saker som man inte har tid att göra annars.

Hoppas att du får det kul där nere! <3

Kram, kawaii little inu! :D

2011-11-02 @ 19:29:07
URL: http://befun.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0