Right!

image description



Nu ska jag berätta hur man sätter pärlor på sitt headset.
Man behöver:
  • Indian pärlor
  • Skalpell
  • Liten skruvmejsel eller liten (liten) sax
  • och ett headset
Så här gör man:
Du skär upp pärlan (men inte så den blir delad på mitten förstås) och sedan tar du skruvmejseln och trycker på pärlan så att den öppnas. Sedan trycker du på den på ditt headset. Så fortsätter man så. Det tar ca en timme att göra om man koncentrarar sig. Jag kolla på film samtidigt så det kanske tog en och en halv eller två timmar för mig.

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag började just fundera på vars du tagit vägen, Inu.-san! ^^

2011-11-17 @ 20:53:52
URL: http://befun.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0