Bizzy Sunday

Hejsan svejasan! Idag har varit en väldigt rolig dag då man har hunnit med mycket. Jag har ritat, tittat på tv, fikat, handlat grejer till mitt rum och varit inne en stund på Attitude mässan. Gissa vem jag träffa på mässan? Foki!!! Jag älskar Foki. Hon verkar hela tiden glad och härlig, och är även väldigt fin. ;) Gillar henne mycket. För dig som inte vett vem Foki är så är det en stor bloggerska här i Sverige som skirver väldigt kawaii! Hon har nyligen flyttat till Bangkok och starat sitt eget klädesmärke Fokiwa. Hon är en av dom som har haft tur och blivit rik på att blogga. Lycko-ostar! Hoppas ni har haft en bra söndag. ;D KRAM

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0