Sailor Moon

Moshi moshi!

Hej nu så tänkte jag säga att den först serien jag titta på var Sailor Moon. Den handlar om Usagi(Serina i eng dub) som får veta att hon är en sailor soldat som ska hjälpa till att hitta månprinsessan. Hon ska också hitta dom andra sailor soldaterna och besegra demonerna i tokyo. En bra serie om man har min smak. Personligen tycker jag den är bättre på japanska men det är ju vad man själv tycker. När jag var liten gick den på tv 5 men dom sluta sända på svenska efter ett tag. Jag har försökt hitta det på svenska men det finns typ inte.  Tråkigt. Om du inte vill se på youtube och garanterat vill se på alla episod så kan du klicka här. På den här hemsidan finns typ all anime. Underbart!!! På den sidan kan du välja om du vill se på engelska eller japanska med sub. Hoppas du gillar det. ♥

Det är blondinen men bullar i håret det handlar om.

Från och med nu kommer jag lägga upp ett Sailor Moon episod om dagen så missa inte det.

Sayōnara!♥


P.S. Sub är på engelska. Kram!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0