¡Holá!

Hej hej! Nu är jag på Mallorca och har det bra. Jag har ju ingen som helst kontakt med animen här men det är okej. Jag solar och badar varje dag och jag läser skit mycket. Har redan läst ut tre böcker. ^^ Driker fanta med min lillebrosa här på ballkongen. Mamma och hennes man är ute på stan  och shoppar och bokar stolar på en beach club. Dom har bröllopsdag imorgon så det är därför dom bokar stolar på beach cluben. Hoppas alla ni har det bra (kanske med massor av anime). Lite bilder jag har att bjuda på också:

vår utsikt

Vår pool

 

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har det bra med massor av anime!

2011-07-19 @ 18:10:00
URL: http://befun.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0