音楽

Hej hej. Som ni vett lägger jag nästan alltid upp musik till mina inlägg. Jag gör det för jag själv tycker det är trevligt med musik när man läser. Det är änu bättre att det är på ett språk som man inte förstår ett ord av så man inte blandar ihop orden. Jag undra om ni tycker det är bra eller om jag ska sluta. Jag vill inte att ni ska tycka att det är störande. Jag lägger upp det för er skull och hoppas att ni säger till om det är någonting ni inte gillar. Jag undra också om ni vill ha låt namnen under så ni vett vad det är ni lyssnar på.
 





Kommentarer
Postat av: Madde

Jag älskar seriöst all musik som kommer från någon slags anime <3

2011-07-10 @ 19:56:53
URL: http://befun.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0