<3

Hej hej! Jag ville bara säga att Madde är den överbaraste (överbar är bättre än underbar^^) människan på deta jordklot. Hon är en 97:a (som jag) här i Sverige som jag hitta när jag sökte på InuYasha bilder. Jag blev så shockad att jag var bara tvungen att skriva värsta långa kommentaren. Nu har vi varann på Facebook och Skype plus vi har bytt telefon numer. Det ända problemet är att vi bor i två helt olika delar av Sverige. -.- Men jag vet att vi kommer träffas, vi bara måste. ^^ Älskar dig sötnos!!!



Jag vet att du gillar Ciel från Kuroshitsuji så jag la upp en blid på honom (när han ser ut som en hon) som en representant för dig. ^^

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Madde

Kawaii!!!!!! Vars hitta du den där bilden? Så fiiiiin! Vi måste träffas. Det är bara så! Btw, tror att du skulle gilla "Elemental Gelade". En asbra manga som också finns som anime.

2011-07-06 @ 20:18:30
URL: http://befun.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0