Old Town

Moshi moshi

Idag har jag varit i gamla stan med skolan. Jag lyckades hitta en present till min kära neko-san också. <3 Hon ska få en hmmmhmmmhmmm. ;) Jag är faktiskt stolt.

En sak jag kom på faktiskt när jag var i stan var att jag inte läser manga. Det känns jätte konstigt men manga är inte min grrej. Jag blir så förvirrad av hela bakochfram grejen. :P Men jag ska lära mig någon gång. Men inte just nu. Just nu är anime det som står mig kärast. ;) Hihi.

Skrev mitt sista prov innan stan också. Hur kan dom sätta ett prov dagen innan avslutningen?! Här ska vi plugga in i det sista. Sen skulle vi städa klassrummet också. Vår klass fick bildsalen. Bildsalen! Lite jobbigt men livet går vidare och man ska vara posetiv.


Kommentarer
Postat av: Madde

YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!! <3

2011-12-20 @ 20:40:45
URL: http://befun.blogg.se/
Postat av: XxSayonarax

I början kan det va lite förvirrande när man ska läsa åt fel håll, men efter att man läst 2 kanske 3 böcker blir man van ;)

2011-12-29 @ 13:51:50
URL: http://lovemangaforever.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0