Första avsnittet

Hejsan, idag ska ni få första avsnittet av alla serier jag tittat/tittar på. ;) Jag vet inte varför, men jag känner för det. Så... Enjoy!

Sailor Moon
Jag hittade tyvärr den inte på jap så det gick att lägga upp här. Gå in på animecrazy.net för att se på jap.

Tokyo Mew Mew

Mermaid Melody

Mamotte Lollipop!

InuYasha<3

Chobits

Magical Girl Lyrical Nanoha

Shugo Chara

Cardcaptor Sakura

Kamikaze Kaitou Jeanne

Tsubasa Reservoir Chroicle

Princess Tutu

Fruits Basket

D.N.Angel

Gakuen Alice

Wedding Peach


Ouran High School Host Club

Kamichama Karin

Vampire Knight

Kaichou wa Maid-sama

Special A

Karin

Princess Princess

Nu kommer dom jag inte sett klart på själv
:




Rozen Maiden

Rurouni Kenshin

Hayate no Gotoku

Hakushaku to Yousei

K-ON!

Ligger på vänt:


Air TV

Full Moon wo Sagashite

Shakugan no Shana

Magic Knight Rayearth

Kuroshitsuji

Glitter TextGenerator
Glitter TextGenerator

Kommentarer
Postat av: frida

det mår jag säga, det var inte lite ^w^

Jag vet inte hur många som jag har kollat på, men jag skulle gissa på omkring... 80? 90st? Något åt det hållet ^_^'

Postat av: Anonym

Wow! Gud det måste tagit lång tid att fixa det! Cool! Jag har själv inte kollat på så mycket men nu har jag ju chansen att börja ;)

2011-12-07 @ 22:24:12

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0