Ichigo

Hej hej. Jag har just planterat jordgubbs plantor. :) Lite sent men vi skulle byta krukor till plantorna. Det var jag som fick göra det. Hihi.

Idag har jag min första teater lektion för terminen. Den börjar klockan sex. Ska bli jättte kul! Jag älskar människorna jag går på teater med, vi har alltid lika kul. <3

Sitter och tittar på Inuyasha Movie 2: The Castle beyond the Looking Glass.

Idag med skolan åkte vi till tingsrätten och fick se på en rättegång. Det handlade om droger och grovt rattfylleri. Det var ganska tråkigt om jag ska vara ärlig. Det hände faktiskt ingenting. Den tilltalade erkännde allt så man satt bara där och lyssna på när åklagaren och den tilltalade berättade samma historia. Fast det var lite häftigt att sitta bakom en dom hade gått på droger. ;P Konstiga jag, haha.

KRAM!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0