Gomen

Triple Baka, Hatsune Miku: Vocaloid


Förlåt för att jag inte har bloggat idag. Jag sov jätte länge sen skulle vi åka på en visning efter det hälsa vi på hos några av mammas kompisar och när vi kom hem hade vi köpt pizza så då var det mat också efter det fiick jag göra 8:ans första läxa. VIsningen var på en lägenhet inne i stan. Den var jätte fin och om vi köper den kommer vi först renover ganska mycket men jag vill gärna flytta ditt. Det låg så perfekt och jag kommer ju bo någon annanstans halv tid då jag bor hos pappa så det blir perfekt! ;) hihi. Hoppas ni har haft en bra dag. KRAM!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0