Anime Myspace Comments


Minns ni att jag skulle på dans audition innan sommarn? Jag kom in i en grupp som heter F++. Sen är jag anmäld till två till, Commercial Street F och Lyrisk Jazz. Alla tre är på måndagar och tiderna ligger så här, 17:45-18:45 18:45-20:15 20:15-21:30. Haha, vet inte varför jag ska plåga mig sjäv i typ 3 timmar med styrka och streeching men det kommer bli kul. Jag älskar att dansa och om jag gör allt på måndagar har jag ju kvar resten av veckan förutom onsdag då jag har teater. Men teatern räknas inte för vi flumar typ bara på den, haha.^^ Värsta workouten på måndagar, har gymnstik på ett "gym" med skolan på måndagar också. ;P

Dancing!

Låt:Ending till DearS

 

KRAM!


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0