Kimono

Hej mina sötnosar!!

Jag tänkte ängna det här inlägget åt det japanska klädesplaget, kimono.

Dom är värkligen fina och gulliga! Jag önskar att jag hade en riktig. Jag har lite grejer som när man sätter ihop dom ser ut som en kimono. Tänk om sverige också hade en sånt typ av klädesplag. Jag menar inte att vi inte har något, folkdräkten, men jag tycker inte den är så fin... En kimono är mycket finare!!!

Det här är min.. Den kanske inte är så jätte fin, men jag blev överlycklig när jag märkte att jag nästan hade en. ^-^



Sayōnara!



Kommentarer
Postat av: ellen

håller absolut med dig om att kimono är mycket finare än våra folkdräkter. Men det är ändå en kul grej (förvånad själv över att jag säger det). Det är inte alla länder som har sånt.

2011-04-07 @ 18:14:07
URL: http://ellencsordas.blogg.se/
Postat av: Elin

håller också med om att kimonos är mycket finare än våra folkdräkter. jag tror faktiskt man kan köpa kimonos på vissa ställen i Sverige om man verkligen vill ha en. Jag älskar kimonos, så fina!

2011-05-06 @ 07:24:46
URL: http://trultis.webblogg.se/
Postat av: furida no ha (L)

naww du var gättefin i din kimono :D

jag vill oxå ha en. De är såå fina :D

2011-06-13 @ 11:39:40
URL: http://iloveblad.bloggplatsen.se
Postat av: Misheru

du har vekligen rätt kimono är absolut mycket finare.

och jag vill oxå ha en!! :D

2011-06-14 @ 19:49:30

Här kommenterar du inlägget ;)

Vad kallar du dig?
Kommenterar du ofta <3

E-postadress :) (bara jag kan se den)

Har du en hemsida/blogg? :)

Det du ville skriva till mig <3

Trackback
RSS 2.0